Якщо у вас готовий проект або заклад вже працює, але ви не знаєте як залучити гостей, вам підходить послуга - маркетинг для закладу.

Ми розберемо по групах вашу цільову аудиторію. Визначимо або придумаємо вам унікальність.

Пропишемо точки контакту і канали комунікації з групами цільової аудиторії.

Маркетинг в соціальних мережах

Ключові моменти:

  • людяність;
    люди стежать за блогерами і брендами, які ставлять себе нарівні зі своїми передплатниками і володіють здоровою самоіронією.
  • природність;
    оформлення в єдиних тонах, одним пресетом, в однакових колірних поєднаннях – стало антітренд.

Старт роботи

Запуск нового закладу

Якщо мова йде про запуск нового закладу, то задуматися про ведення соціальних мереж варто заздалегідь до відкриття. Переваги такого підходу:

  • Показати закулісся, тим самим, показати, що ми теж люди і наш процес – тернистий, зі своїми факапамі і успіхами.
  • Залучити раннє більшість, новаторів, які потім будуть розповідати друзям які вони «першовідкривачі» нових злачних місць.

Ведення соцмереж вже існуючого проекту

Як і в будь-якому вдалому ребрендинг, в оновленні продукту, навіть якщо це стосується соціальних медіа, головне не втратити звичні, впізнавані риси.

Основним завданням, в даному випадку, є утримання старих гостей і залучення нових.

Впізнаванність

Кожен гастрономічний бренд по-своєму унікальний.

Наше завдання – акцентувати це якість, зробити заклад впізнаваним.

Важливо, щоб це простежувалося в контенті.

Впізнаваність бренду може підтримуватися за рахунок стилістики, колірних відтінків, динаміки та інших фішок

Актуальність і інфоприводи

SMM-стратегія і контент-план повинні включати в себе базові інфоприводи: День закоханих, Пасха, Новий рік і т.п

Бренду варто вчасно зреагувати на тренд, який залишається актуальним дуже короткий проміжок часу. Щоб залишатися актуальним і цікавим.

Сторіс

Stories перетягнули на себе ковдру з основною стрічки, і не використовувати Stories – втрачати 60% залученості, яка могла бути в профілі.

Сторітеллінг

Якщо ваші Сторіс взаємопов’язані і розповідають якусь історію, вони утримують увагу сильніше. Вони стають більш цікаві, користувачі дивляться їх як серіал.

Гейміфікація і інтерактив в Сторіс

Інтерактивний формат Сторіс з максимальною участю користувача.

Багато ігнорують цей формат, особливо комерційні профілі, а даремно, адже Сторіс такого формату приречені на залучення і збільшують кількість переглядів, що виводить ваші Сторіс в початок списку в пропозиціях користувача.