Якщо у вас готовий проект або заклад вже працює, але ви не знаєте як залучити гостей, вам підходить послуга - маркетинг для закладу.
Маркетинг в соціальних мережах
Ключові моменти:
- людяність;
люди стежать за блогерами і брендами, які ставлять себе нарівні зі своїми передплатниками і володіють здоровою самоіронією. - природність;
оформлення в єдиних тонах, одним пресетом, в однакових колірних поєднаннях – стало антітренд.
Старт роботи
Запуск нового закладу
Якщо мова йде про запуск нового закладу, то задуматися про ведення соціальних мереж варто заздалегідь до відкриття. Переваги такого підходу:
- Показати закулісся, тим самим, показати, що ми теж люди і наш процес – тернистий, зі своїми факапамі і успіхами.
- Залучити раннє більшість, новаторів, які потім будуть розповідати друзям які вони «першовідкривачі» нових злачних місць.
Ведення соцмереж вже існуючого проекту
Як і в будь-якому вдалому ребрендинг, в оновленні продукту, навіть якщо це стосується соціальних медіа, головне не втратити звичні, впізнавані риси.
Основним завданням, в даному випадку, є утримання старих гостей і залучення нових.
Впізнаванність
Кожен гастрономічний бренд по-своєму унікальний.
Наше завдання – акцентувати це якість, зробити заклад впізнаваним.
Важливо, щоб це простежувалося в контенті.
Впізнаваність бренду може підтримуватися за рахунок стилістики, колірних відтінків, динаміки та інших фішок
Актуальність і інфоприводи
SMM-стратегія і контент-план повинні включати в себе базові інфоприводи: День закоханих, Пасха, Новий рік і т.п
Бренду варто вчасно зреагувати на тренд, який залишається актуальним дуже короткий проміжок часу. Щоб залишатися актуальним і цікавим.
Сторіс
Stories перетягнули на себе ковдру з основною стрічки, і не використовувати Stories – втрачати 60% залученості, яка могла бути в профілі.
Сторітеллінг
Якщо ваші Сторіс взаємопов’язані і розповідають якусь історію, вони утримують увагу сильніше. Вони стають більш цікаві, користувачі дивляться їх як серіал.
Гейміфікація і інтерактив в Сторіс
Інтерактивний формат Сторіс з максимальною участю користувача.
Багато ігнорують цей формат, особливо комерційні профілі, а даремно, адже Сторіс такого формату приречені на залучення і збільшують кількість переглядів, що виводить ваші Сторіс в початок списку в пропозиціях користувача.