Хочете відрити свій ресторан, але не знаєте з чого почати, або у вас немає на це часу? Зверніться до нас, ми все зробимо за вас!

Звертаючись до нас ви не зробите помилки новачка. Вам не потрібно ризикувати бюджетами та вашим особистим часом. Замовляючи послугу ресторан «Під ключ», ви отримаєте весь необхідний комплекс послуг в одному флаконі.

Ресторан «Під ключ» – це повний комплекс послуг, спрямований на розробку та реалізацію закладу від «А» до «Я» втілюючи всі інтереси клієнта.

Якщо ваша мета – почати новий успішний бізнес. Наша мета – допомогти вам уникнути помилок, як концептуальних, так і зайвих фінансових і тимчасових витрат.

Як показує практика, більшість початківців закладів наступають на одні й ті ж самі граблі непередбачених і непереборних для них перешкод. Для нашої ж компанії це всього лише ряд типових промахів, які можна легко уникнути.

Ми вважаємо, що кожен може стати ресторатором, просто йому потрібно задати правильний напрямок. Ми – природжені ресторанні консультанти: менеджери, креатори та кризові менеджери в одній особі, і знаємо, скільки коштує відкрити ресторан і що потрібно для цього, тому не дозволимо вам зробити помилку.

Який же порядок наших дій? Починаємо підготовку з всебічного маркетингового дослідження, яке допоможе виявити всі «підводні течії», правильну нішу, конкурентоспроможність. Загалом, створюємо концепцію, що дозволяє відкрити ресторан з нуля.

Вся робота ділиться на 10 етапів

Розробка концепції

Тривалість 3-4 тижні

Ми допомагаємо вам зібрати всі ваші думки та ідеї в один зрозумілий документ, з яким будемо працювати на всіх етапах.

У документі буде прописана мета проекту, місія і філософія бренду, цінності бренду, все групи цільової аудиторії з портретами, концепція меню, середній чек, портрети команди, канали комунікації, і легенда закладу.

Будуть підготовлені мудборди для розробки брендингу та дизайну.

Результатом роботи першого етапу буде брендбук у вигляді презентації.

Бізнес-план проекту

Тривалість 2-3 тижні

Пропишемо гіпотезу доходів і витрат:

  • середній чек;
  • оборотність посадкового місця;
  • кількість гостей при повній продуктивності і для точки беззбитковості.

Розраховуємо всі категорії витрат:

  • зарплатний фонд;
  • операційні витрати;
  • Адміністративні витрати;
  • маркетингові витрати;
  • витрати на виробництво.

Прорахуємо окупність проекту, терміни повернення інвестицій і чистий прибуток.
Сформуємо структуру бюджету інвестицій за наступними категоріями:

  • витрати на start up;
  • бухгалтерія та фінанси;
  • юридичні послуги;
  • дозвільна документація;
  • автоматизація;
  • команда;
  • обладнання;
  • маркетинг;
  • запуск і багато інших.

Результатом роботи другого етапу – будуть фінансові таблиці EXCEL.

Вибір і аналіз приміщення

Цей етап може тривати від тижня до декількох місяців.

Ми допомагаємо вам знайти і вибрати приміщення. Підключаємо ріелторів і соціальні мережі. Аналізуємо обрані локації, конкурентів і цільову аудиторію.

Якщо у вас вже є приміщення, ми аналізуємо конкурентів і цільову аудиторію, і рекомендуємо вам краще рішення щодо вибору концепції.

Вибір і постановка задач всім підрядникам

Тривалість 1-2 тижні

Ми стверджуємо з вами всіх учасників проекту:

  • графічного дизайнера;
  • дизайнера-архітектора;
  • технологів (за потребою);
  • Бартендера;
  • шеф-бариста;
  • шеф-кухаря;
  • шеф-кондитера;
  • бухгалтерську і юридичну компанію;
  • постачальників обладнання та інших учасників проекту.

Підрядників може рекомендувати з нашої команди, можемо працювати з підрядниками замовника.

Результатом четвертого етапу роботи, будуть договори з усіма підрядниками проекту.

Оснащення проекту технологічним обладнанням, інвентарем, програмою автоматизації та ін.

Тривалість 2-4 тижні

Розстановка обладнання на всіх зонах, відповідно до робочих процесів.

Взаємодія з усіма підрядниками та виконавцями, контроль і коригування їх роботи.

У цей час паралельно йде етап розробки брендингу та дизайну інтер’єру.

До кінця п’ятого етапу можливо вже починаються ремонтні роботи.

Ви активно включаєтеся в роботу з дизайнером-архітектором і будівельною бригадою.

Результатом п’ятого етапу будуть планувальні рішення і розстановка всього обладнання на всіх зонах.

Списки закупівель та контакти постачальників.

Проробка меню

Тривалість 2-4 тижні

Для своєчасної та якісної підготовки проекту до запуску ми організовуємо опрацювання меню заздалегідь.

Робимо перші проби шеф-кухарів / бартендер / бариста / шеф-кондитерів.

Після фінального затвердження команди запуску, створюємо план проробок.

Готуємо бухгалтера-обліковця, для заповнення складу, розрахунку калькуляційних карт і собівартості страв і напоїв.

Розробляємо ідеї подачі, компліментів, посуду, і інші рішення внутрішнього маркетингу.

Проводимо дегустації, контролюємо написання книги меню для офіціантів.

Результатом шостого етапу роботи буде первинно пророблена меню проекту, з коригуваннями, зауваженнями, правками, ідеями. Орієнтовні собівартості.

Після адаптації приміщення з ним можна продовжувати роботу вже з лінійними кухарями.

Маркетингова стратегія

Тривалість 2-4 тижні

Коли ми пройдемо з вами більшу частину проекту, приступимо до планування маркетингової стратегії.

Створимо структуру зовнішнього і внутрішнього маркетингу, опрацюємо точки контакту і канали комунікації з цільовою аудиторією. Опрацюємо всі носії бренду.

Розробимо програми лояльності, ідеї та креативні рішення для розвитку проекту. Створимо інфо-приводи і структуру контент-плану. Виберемо продакшн, і розробимо незабутній промо. Підберемо по необхідності фахівців для впровадження.

Результатом сьомого етапу буде маркетинговий план у вигляді таблиці з покроковим планом дій і черга на відкриття. І у вас не буде більше питання: Як розкрутити ресторан.

Організація процесу підбору персоналу

Тривалість 2-4 тижні

До кінця ремонтних робіт, ми підійдемо до активного запуску процесу підбору команди. Створимо структуру управління, штатний розклад і програму мотивації.

Підготуємо портрети команди. Пропишемо функціонал, посадові інструкції, і підготуємо повний пакет внутрішніх документів для продуктивної роботи.

Розмістимо вакансії на всіх ресурсах, проведемо з вами перші співбесіди. Підберемо підрядників для навчання команди і допоможемо вам створити позитивну атмосферу в закладі.

Результатом восьмого етапу будуть набір документів для організації процесу підбору персоналу.

Запуск проекту

Тривалість 2-4 тижні

Найважчий період для творців бізнесу. Затвердимо дату відкриття.

Підтягнемо всі хвости. Пропишемо план дій, щоб нічого не забути. Закупимо все дрібниці, сервіровку, деталі, квіти і кульки.

Підбадьорити персонал і вас, привеземо шампанського. Протестуємо проект в закритому режимі.

Зустрінемо перших гостей, і будемо поруч в цей щасливий і складний момент.

Супровід проекту

Тривалість - один місяць після запуску проекту

  • Навчимо вас управляти всіма процесами, формувати звіти, ставити завдання і аналізувати результати роботи.
  • Закриємо місяць і проведемо всі необхідні аналізи. Сформуємо таблиці для обліку грошових коштів.
  • Навчимо читати p&l, abc аналіз та інші форми звітності, необхідні для якісної роботи.
  • Внесемо в разі потреби зміни до плану, і адаптуємо концепцію.
  • Допоможемо створити подальший план дій і витягнемо вас з операційки в розвиток.